Redo för en mysig fredagskväll!

Vinet är inhandlat, mamma och pappa är på väg hem med ingredienserna till maten, jag har dammsugit allt som behövdes dammsugas och nu sitter jag här och laddar med hög musik. Jag tror att kvällen kommer att bli riktigt bra!
Ang. vinet som jag köpte så kände jag mig riktigt lost på systembolaget innan.. Haha jag är ingen vinkännare direkt så det är tur att man kan få hjälp! Nu hoppas jag bara att jag valde något bra (jag ska ju själv inte dricka det så det gör egentligen inte mig så mycket, men tråkigt för resten..)!

Lost med LG i somras

Just det! En liten kul grej... Idag hade några "SM i snöbollskrig" på skolan, sjukt dålig tajming med vädret... ösregn och ingen snö alls. Men de lyckades ändå komma till start (de hade någon form av snöbollsmaskin). Haha sjukt nördigt egentligen men det såg riktigt roligt ut! Det var typ som "catch the flag" om ni har lekt det någon gång, fast med snöbollar... Blev man träffad av en snöboll så var man ute och så skulle man försöka att ta sig till motståndarnas "flagga" utan att bli träffad. Måste testa det någon gång (förhoppningsvis inte förrän nästa år, vill inte ha mer snö nu..).
Tyvärr tog jag ingen bild, sprang bara förbi snabbt eftersom att det ösregnade ute, men hoppas att ni förstod ungefär hur det gick till...

Nu ska jag försöka att hinna plugga lite snabbt innan mamma och pappa kommer hem och vill ha hjälp med maten! Börjar komma ifatt lite med skolarbete nu, känns bra!

Mina pluggkompisar idag på mattelektionen...
(Bara killar på bilden, jag vet haha, men vi är faktiskt en del tjejer också,
bara inte just idag på denna lektionen...)

Ha en trevlig fredagskväll!
Och för laget, idag och i morgon är det FREDAGSMYS som gäller!
Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0