Sargad

Andra förlusten denna säsongen.. Inte så illa..
Faktiskt bättre att den kom i SM än att den kom i serien. Det är serien som är det viktigaste för oss just nu.
Vi var inte riktigt på topp idag, inte alla iaf.
Tyvärr gör detta att vi inte kan stå upp emot ett starkt div.1-lag som är bra på att göra mål på sina chanser.
Jag är ändå nöjd med vår insats, nivån finns där, vi ska bara hitta rutinen i att lära oss använda den!
Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, är helt slut.
Mina ben är totalt sönderslagna.. Blod, blåmärken och svullnader lite överallt.
Seriefinal och SM-semifinal inom loppet av 3 dagar har tagit hårt.
Ska bli skönt att chilla ner lite tillsammans med laget på Aq-va-kul i morgon.
Det behövs verkligen!
Det fick bli en gammal bild på mig och Sebbe eftersom att uppladdningen inte riktigt fungerar som den ska.

Sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0