Sjuk

Jag har gått och blivit sjuk...
Jag hade det på känn igår men det är verkligen helt fel tidpunkt.
Vi har massor i skolan, i morgon är det tänkt att jag ska jobba, på fredag är det första jobbet i Lund på Göteborgs Nation och på lördag spelar vi säsongens hittills viktigaste match. Men det är väl typiskt.

Jag gör iaf allt jag kan för att försöka bli frisk snabbt igen!
Håller på att knarka ipren, dricka proviva, dricka mycket vatten osv. Hoppas att det hjälper. Jag hoppas också att jag lyckas byta bort morgondagens jobbpass, annars måste jag gå dit... Får väl knarka ner mig eller något..
Nu ska jag krypa ner under filten igen och tänka på mina lagkompisar som jag mycket hellre hade varit med just nu.

Solnedgång på väg hem från skolan


Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0