Slapp söndag

Det blev inte så mycket gjort idag, kroppen var inte riktigt redo för det.
Men jag har iaf känt mig hungrig och kunnat äta första gången på 4 dagar! Alltid något.

Gymmet var inte ens att fundera på. Fick SMS av Lina i morse "sängen för mig hela dagen". Jag orkade mig ner till soffan, men längre än så har jag inte kommit... Hur tänkte vi när vi trodde att vi skulle orka gymma idag egentligen? Efter att vi var halvdöda igår på matchen liksom.. Aja, fin tanke.
Såhär nära kom jag att plugga...


Jag tillhör en av de som fortfarande tror att man kan lära sig saker bara genom att titta på böckerna?!

Och städandet då?
Får dammsuga i morgon!


Kände för att fota lite och fick ta det som fanns nära till hands eftersom att orken inte var på topp...
Carl von Linné hade säkert blivit glad.
Nu ska jag sova och ladda för en ny spännande vecka!
Veckan är fullproppad med skola, träning, DM-semifinal, skola igen, Aq-va-kul med laget, intervju med entreprenör,
tentamiddag, match igen, inflyttningsfest mm.
Har på känn att detta kommer att bli en bra vecka!


Sov sött.
Ps. Tabellen ser riktigt bra ut efter helgens matcher!
Vi leder med 5 poäng - en ledning vi aldrig ska tappa!
Inte om jag får bestämma iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0