Snart dags att spela Monopol

Sitter just nu och finslipar på ett arbete som snart ska skickas in, känns bra att snart kunna bocka av det ifrån min "att göra"-lista.
Sen ska jag iväg och spela Monopol... På skoltid! Det ingår i kursen vi har om ekonomi där vi idag ska spela Monopol samtidigt som vi lär oss hur man bokför och gör årsredovisning på det hela! Det ska bli riktigt roligt, jag älskar att spela spel och kommer självklart att gå in för att vinna!

I skolan just nu.
Har för tillfället Rihannas senaste album, Loud, i hörlurarna... Riktigt bra! Längtar mig bort till konserten med henne senare i höst. Kommer att bli awesome.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0