Solig onsdag

Solen skiner och jag sitter inne och försöker att plugga... Deppigt.
Längtar tills det är varmt nog att kunna sitta ute i solen och plugga!
Om några timmar ska jag och Lina träffas för att gymma. För mig blir det ingen benträning idag, mina ben är fortfarande helt slut sen gårdagen, men armar, mage och rygg blir nog bra. Efter gymmet ska vi sen gå och träffa upp resten av laget på Aq-va-kul för att ha alternativ träning med simning, bubbelbad, bastu osv. Ska bli skönt att låta benen återhämta sig!
Nu måste jag återgå till pluggandet om jag ska hinna få något gjort innan jag ska sticka!
Vi hörs igen!


Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0