Surt sa räven

Matchen gick inte som planerat; förlust, en halvt stukad fot, en svullen hand och bara skit helt enkelt. På ett sätt var det nog bra att vi fick ett "wake up call", vi måste kämpa hårdare än såhär i framtiden om vi ska vinna serien. Men dålig förlorare som jag är så måste jag ändå vara sur, sur för att vi inte presterade, sur för att vi inte vann och sur för att de vi mötte inte var värda att vinna. Surt helt enkelt.
Ska dock inte vara deppig så länge, det är bara att komma igen och ta nya tag!
Typ den enda ledsna bilden jag har ifrån innebandyn.
Kajjan är dock ledsen pga något helt annat än en förlust, men ändå...

Nu ska jag sova och i morgon hoppas jag att jag vaknar upp utan skavanker!
I morgon ska bli en bra och glad dag, en dag med lägenhetsvisning, redovisning, lite plugg och sen fredagsmys!!
Sov så gott,

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0