Jag ska bli (ännu mer?) vältränad!

Är hemma från skolan idag..
Dels så behöver jag komma ifatt med skolarbete och sen känner jag mig lite hängig. Jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk, helt fel läge i så fall. Men ska försöka att äta lite extra vitaminer och annat nyttigt idag så att det förhoppningsvis blir bättre.

Kanske lite paprika?


Härom natten drömde jag att jag försökte bli så vältränad som det bara går. När jag vaknade kunde jag inte släppa den tanken och jag blev sugen på att testa. För tillfället i mitt liv har jag dock svårt att hinna träna så mycket som jag hade behövt för det.. Men jag tänkte börja med att förrutom mina 4 innebandypass i veckan, lägga in 1-2 gympass varje vecka. Det borde vara en bra början!

I kväll börjar jag, tillsammans med Lina och Malin! Ska testa en gång på Fitness 24/7 först och sen bestämma mig för var jag ska köpa gymkort. Det blir antingen där eller på Friskis.

Nu ska jag återgå till skolböckerna!


Tror att jag hade behövt lite sol och värme. Konstigt att man är hängig i detta vädret?

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0