Asos.com



Jag vill ha sommar!!
Fina klänningar från asos.com...
Hade kunnat sitta och kolla på sommarklänningar på internet hela natten men jag blir så himla shoppingsugen
så det fick räcka med dessa två bilderna för denna gången!


Nu ska jag gå och lägga mig!
Hade egentligen behövt gå till skolan i morgon, men tackade ja till jobb för längesedan (innan jag visste vad gav mig in på) så jobb it is! Ska visserligen bli roligt (kanske till och med roligare än att gå till skolan) men lite ångest när jag missar mycket som jag inte kommer att ha tid att ta ifatt senare! Aja, ska inte tänka på det, ska njuta av att pilla lite med butiken istället och använda min kreativa sida.
Sov så gott!

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0