Snö eller sol?

Det snöar och är sol samtidigt.. Lite spännande faktiskt.
Just nu sitter jag iaf inomhus och läser igenom mina anteckningar inför tentan, ska snart åka in till Lund för att förbereda mig ännu mer. Jag är inte taggad för fem öre så det är tur att tentan för det första inte är så viktig och för det andra bara är två timmar lång.

Sitter i soffan och pluggar under en mysig filt!
Efter tentan hade jag först tänkt att jag skulle gymma, men eftersom att min kropp inte mår helt 100
och vi har match på torsdag så blir det vila istället. Eller ja, vila från träning iaf, från plugg kommer det inte
att bli tid att vila förrän efter tentorna om 2 veckor...
Btw, matchen på torsdag ska bli riktigt rolig att spela. Förra gången vi möttes avgjorde vi när det var 5 sek kvar,
denna gången ska det förhoppningsvis inte bli lika spännande... Det ska även bli roligt att se hur många gånger de
kommer att gå på våra frislagsvarianter denna gången.. Fast ja, för deras eget bästa borde de träna försvar lite
extra denna veckan, så det kanske blir svårt. Vi får nog försöka att göra många mål på vårt vanliga spel istället!
Det ska nog gå bra.
Nu är det dags för lunch!
Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0