Back on track?

Jag måste ha ätit något konstigt.
Igår var jag illamående hela dagen och hade 39 graders feber, idag mår jag bara lite illa när jag försöker äta och än så länge har jag ingen feber.
Hm, konstigt.

Fast det är nog bra att jag är hemma idag i vilket fall som helst, någon form av infektion har jag ju. Det blir nog ingen träning idag heller, jag hade ju trots allt hög feber igår... Men idag ska jag iaf åka dit och sitta med, måste vara med och höra genomgången inför lördag. Tagga!!

Nu ska jag försöka att få i mig lite mat igen.
Hoppas att ni har en bra dag!


Träffade mina gamla klasstjejer igår förresten, roligt som vanligt!
Nu när vi alla är studenter i Lund så kan vi ses lite oftare. Det ser jag verkligen fram emot!

Ps. Kan någon komma hit och säga till de som väsnas (klipper gräs mm) precis utanför vårt hus att de ska sluta.
Jag hör knappt mina egna tankar, ännu mindre tv:n eller musiken jag försöker att spela. Ilandsproblem? Ja.

Kommentarer
Postat av: Eldarhilde

Perfect work!

2011-08-03 @ 14:27:52
URL: http://eldarhilde.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0