2010 fortsättning

Hösten har alltså varit fylld med innebandy, skola, jobb, myskvällar och fester. Har även hunnit med att åka till Sthlm och Uppsala för att hälsa på vänner, samt en utflykt med de nya klasskompisarna till Hässlö. 
Innebandyn går som sagt väldigt bra för tillfället och utan den hade jag inte klarat mig. Jag verkligen längtar till att gå till träningarna, matcherna och till alla lagfester som vi har! Jag helt enkelt älskar mitt lag. 


I Stockholm och Uppsala var jag under en spelledig helg och jag besökte dels mina
Sthlms-wannabees Sara och Nella samt Anna som numera bor i Uppsala igen.
Där blev det lite shopping, festande och annat, men mest snack för att ta igen
allt man missat sen vi sågs senast. 

Helgen med klasskompisarna var också väldigt välbehövd. Vi var ca 15 pers som åkte ut
till en stuga mitt i ingenstans. Vi pratade, åt god mat, spelade TP, gick på promenad
och tog det lugnt helt enkelt.
Detta var vi alla värda efter en fullspäckad höst!


Den 10/10 var en speciell dag 2010.
Inte bara för att tidpunkten 10.10 med datum 101010 inträffade utan för att jag
fyllde 20 år samma dag.
Detta firades så klart med fest!




Från och med den 18 december har jag nu haft jullov,
som iofs har bestått av mycket jobb, men ändå. Jullov från skolan iaf.
Julafton var lugn och mysig hemma hos kusinerna i Eslöv.
Fick tack vare eller på grund av snöovädret även fira julen med Sebbe,
vilket visserligen var mysigt men samtidigt var det synd om honom eftersom
att det är klart att han hade velat vara med sin familj.

På nyår var det stor fest! Några från laget var där och Sebbe och hans kompisar. Bland annat.
Även några nya människor (några trevligare än andra).
En bra kväll helt enkelt!


Nu är det nya tag som gäller, 2011 here I come!

Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0