2011

Nytt år och nya möjligheter!
Det är vad som gäller nu.. 

Martina håller på att fixa en ny design till mig så när den är klar ska jag nog till och med göra det offentligt att jag är igång igen. 

2011 har börjat bra, jag och Sebbe håller på att leta lägenhet. Vi hittade en som vi fastnade för, tyvärr så var inte banken tillräckligt snabba så det var ett annat par som köpte den igår.. Men det är bara att leta vidare, finns ju massor av lägenheter där ute! Gäller bara att hitta den rätta just för oss.. Kul att vara igång med letandet iaf =)

Annars är innebandyn redan i full gång och vi har redan spelat 2 matcher.. Båda vinster som tur är! Idag ska vi iväg till Hjärnarp och spela, vi får se hur det går! Men spelar vi bara som vi kan så ska det inte vara några problem. 

Dags att byta om! 



Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0