Äntligen helg!

Har en rolig helg framför mig. Ikväll blir det först mys med familjen och sen med Sebbe så fort han har slutat jobba. Detta för att på bästa sätt ladda inför morgondagens viktiga match! Vi ska verkligen se till att vinna över Kävlinge (det enda laget vi hittills förlorat mot i serien).. Jag tror att vi alla kommer att vara extra laddade och vi ska helt enkelt köra över dem!

Efter matchen i morgon är jag förhoppningsvis glad över en seger och då blir det utgång med laget (tror jag iaf.. vi har inte pratat om det, men det brukar alltid vara någon som ska ut!). Annars blir det utgång i Lund, så det blir kul vilket som. 

Nu är det taco-night på ingång! Mums! 

Lunchade förresten med Amira idag, kul som vanligt =) Blev dock ganska kort idag men på torsdag kör vi igen, med resten av gänget, kanske till och med alla? Emma och Ena också iaf.. 

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0