Då var det måndag igen ja...

Försov mig i morse, omedvetet, jag stängde av klockan i sömnen.. Bra? Njä. Kan det ha något att göra med att jag tycker att den kursen vi läser idag på morgonen är sjukt tråkig? Antagligen.
Har börjat fundera på om det jag läser verkligen är rätt. Nu när vi har en kurs som jag tycker är riktigt intressant känns allt det andra ännu tråkigare. Det måste ju finnas något program där jag tycker mer än 1 av 5 kurser är roliga? Eller så är jag bara inne i en svajjig period. Det återstår att se, ska ge det en chans till.
Tror det finns andra som håller med mig...
Nu ska jag fixa mitt nageltrång. Ajj...
Sen kommer jag att decka! Skönt.
Har en lång dag framför mig i morgon med skola, plugg, gym, herr-match och mys.
Dags att ladda batterierna!


Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0