Dags att ta tag i det här!

Nytt år, nya möjligheter och en massa nya roliga saker som kommer att hända. Tänkte att det var dags för mig att börja blogga igen, om inte för någon annan så för min egen skull! Det är skönt att kunna skriva av sig lite ibland och framförallt är det riktigt roligt att läsa om saker som hänt osv. Det blir ju faktiskt som en dagbok.

Så för att komma igång bra ifrån där jag slutade sist så tänkte jag göra en snabb årssammanfattning av 2010 i nästa inlägg. Eller förresten, kom jag på nu, så har jag ett helt inlägg om Dubai som jag skrivit innan men aldrig publicerat... Tar nog det först och sen börjar jag summera året! Perfekt!


Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0