Dags för läsperiod 3..

Så ja, då var detta lovet slut. Men det känns bra. Är faktiskt taggad för en av kurserna vi ska läsa nu, nämligen industriell ekonomi. Ska bli kul att känna på lite från den delen av ingenjörsutbildningen. Tror även att det kommer att gå lite lättare att ha en läskurs och en räknekurs samtidigt, istället för två räknekurser som vi hade innan jul. Nu kan man variera hjärnans arbete på ett bättre sätt!
Nu ska jag försöka sova, får se hur det går med tanke på hur jag har vänt mitt dygn de senaste veckorna. Men eftersom att jag helst vill vara utvilad iaf den första dagen av denna terminen så får jag försöka.

Vi hörs imorgon!  
Då ska man alltså tillbaka till föreläsningssalen imorgon.. Ska bli kul att träffa alla iaf.
Tillbaka till föreläsningssalen imorgon alltså.
Ska bli roligt att träffa alla, alla som inte är i Bad Gastein dvs. 


Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0