Jag älskar Skånetrafiken... Eller?

Dagen började inte så bra. 

Den första bussen var sen.
Jag missade anslutningsbussen vid Hyllie.
Skanetrafiken.se ledde mig vidare till ett tåg.
Tåget var försenat. 
Tåget kom fram försent. 
Bussen i Lund var sen. 

1h och 40 min senare var jag på skolan... Bara 50 minuter försent. Inte okej. 
Tur att jag har så bra klasskompisar som hjälptes åt att pigga upp mig.

Resten av dagen flöt på desto bättre. 

Åt mysig lunch med mina fina vänner. Att slå in sig själv som present till våra killar är vår nästa utmaning, ska bli spännande att höra uppföljningen på hur den utmaningen går.. 

Senare var det träning, roligt som vanligt.
Emilia och Lina säger: "Det börjar på E och slutar på melie"
Emelie svarar: "Vem menar ni?"
Söt.


Det blev en bra dag till slut!

Godnatt,

Emilia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0