Jag börjar bli nervös nu...

Godmorgon! 

Nu åker jag till IKEA och hoppas på att jag hittar något bra som passar till mitt rum! Eller ja, egentligen ska det vara mest praktiskt, men det skadar ju aldrig om det är snyggt också..?

Börjar bli riktigt nervös inför dagens match nu - den betyder sjukt mycket. Att vara nervös är dock inget negativt, det kan ofta göra så att man skärper sig lite extra och därmed spelar bättre. Vi brukar ju dessutom göra våra bästa matcher mot bättre motstånd så det borde gå bra! Det enda är att Kävlinge är det enda lag vi förlorat mot detta året, det är nog därför det känns extra pirrigt. Men vi ska ta revansch! 

See you later, alligator!



Emilia 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0