Lagmys på ingång!

Läsken står på kylning, dippan är blandad, snackset är upphällt i skålar och spelen är framtagna!
Nu sitter jag och väntar på att mina lagkompisar ska komma hit. Vi ska ha en mysig kväll med snack och massa spel som laddning inför morgondagens viktiga match. De som ligger på samma poäng som oss i serien förlorade idag, så vi har världens chans att ta ensam ledning nu! Det ska vi tillsammans ladda för i kväll..
Såhär mysigt ska vi ha det:

Ps. Många har frågat vad kameran som jag nyligen köpte heter. Därför tänkte jag berätta det nu. Den heter Canon PowerShot SX210 IS. Jag rekommenderar den verkligen! Speciellt om man som jag vill ha en kamera som tar riktigt bra bilder men som inte är lika klumpig som en systemkamera...

Canon PowerShot SX210 IS

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0