Nu kan det knappt bli mer jämnt...

Malmhaug KFUM - Kävlinge 6-5 (efter sudden)
Då kanske många tänker "vinst, bra". Men vi gav bort en poäng idag, tyvärr.. Vi var i stort sett överlägsna i 58 minuter av matchen. Oturligt nog möter vi ett lag som är riktigt bra på att ta vara på sina chanser. Så de 2 minuter vi inte dominerar matchen, då straffas vi hårt och får tyvärr inte med oss mer än 2 poäng ifrån denna viktiga match. Men det är bara att se framåt, alla lag tappar poäng någon gång, så är det i den här sporten helt enkelt..

Såhär jämnt är det alltså nu.. Nästa match möter vi IBK Finn borta och efter det har vi Malmö FBC hemma. Spännande.

Matchens bästa spelare: Lina Gustavsson utan tvekan. Hon åt superkrafter till frukost i morse!!


Lina och jag, crazy, crazy night...


Nu sitter jag här i soffan och mina ben känns som ihoptejpade köttslamsor. Inte skönt vill jag lova. Fick mycket stryk idag på matchen, men sånt får man ta. Huvudvärken är dock inte lika roliga att ta, speciellt när den gör att det inte blir någon utekväll i kväll. Lite synd, men soffan, Coca Cola och handboll på tv funkar ganska bra det med.
Någon som såg Sveriges match precis förresten? Om inte så kan jag berätta för er att de spelade riktigt bra. Spelar de så mot Danmark på tisdag när vi ska se dem kanske de till och med har en chans. Hoppas.



Sveriges bästa spelare i kväll. Lundakille, 89:a.. Coolt.

Nu ska jag ta en Ipren till. Ha en bra kväll!

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0