Sunday, bloody sunday

Har mått mycket bättre idag! Skönt. Så det var nog bra att jag inte gick ut igår ändå även om det var tråkigt... Ser dock fram emot allt skvaller om kvällen i morgon på träningen! 

Idag har det skruvats IKEA-möbler hela dagen och garderoben är nu full med kläder! Den var verkligen efterlängtad! Erik tyckte dock inte att det var lika roligt att skruva ihop sitt skoskåp, hans tålamod räckte inte riktigt till. Men konstigt att det inte går som man tänkt sig om man inte läser instruktionerna? (Manligt fenomen?).  


Köpte även en ny kamera idag! Har dock inte kunnat använda den än (den var tvungen att ligga på laddning i 12 timmar först) men i morgon kommer det nog lite smakprov! De i butiken sa att jag fick testa den lite hemma och om jag inte blir nöjd kan jag lämna tillbaka den, så det ska jag göra i morgon! 
I morgon är det skola igen! Det ska bli roligt med en ny vecka. Dessutom kommer alla som varit en vecka i Bad Gastein tillbaka, ska bli kul att höra alla deras galna historier (har redan fått lite smakprov från Lisa, det verkar bli smaskigt). Är faktiskt glad såhär i efterhand att jag inte följde med på resan. Dels hade jag inte haft råd (eller ja, jag hade inte velat använda så mycket av mina pengar till just den resan) och dels hade jag missat alldeles för mycket här hemma (innebandy, skola, lägenhetsvisningar osv.). Bra val Emilia!


Är avundsjuk på Ena som var och såg Sverige idag. Hon sa att stämningen hade varit helt fantastisk.
Hoppas att den blir minst lika bra på tisdag när vi ska dit!

Dags att krypa ner i sängen! 

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0