Det går bra nu.

Shit vad dagarna går fort för tillfället... Helt sjukt! Snart har jag jobbat alla sommarens pass och om mindre än en vecka bär det av till Grekland för två veckors efterlängtad semester! Och så känns lägenheten mer och mer "hemma" för varje dag som går. Det går bra nu helt enkelt!
Nu har vi precis ätit lite och nu väntar jag på att maten ska smältas i magen så att jag kan ge mig ut på ett träningspass! Håller på att försöka övertala Sebbe att följa med, det blir mycket roligare och lättare att göra det tillsammans. Men vi får se hur det blir med den saken!
Nu ska jag först börja sätta upp lite glas i vitrinskåpet!
Ha en bra kväll!

Lite mycket motljus kanske.. Men men, det får ni ta ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0