Fredag!!

Många inlägg igår, färre inlägg idag. Så kan det bli ibland! Dessutom har det inte hänt något kul hittills idag, jag har bara jobbat hela dagen, som vanligt! Nu däremot håller jag på att göra mig i ordning för fest och snart bär det av mot gamla hemstadsdelen Bunkeflostrand för födelsedagsfest hemma hos Sara! Först ska jag dock göra mig i ordning och äta lite!
Tar med mig kameran i kväll, så förhoppningsvis kan jag visa lite roliga bilder senare eller i morgon! Det beror på lite vart kvällen leder, om det blir utgång eller inte. Jag ska både träna och jobba i morgon, men det var längesen jag var ute och dansade lite så jag får se vad jag känner för lite senare!
Ha en bra kväll!

Nyduschad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0