Fredag!!

Dagen har hittills bestått av jobb, hämtning av flyttkartonger på mammas jobb, middag med Amira och sen snack i uterummet med Erik och Linn! Full rulle som vanlig, men när det bara är roliga saker som händer så känns det inte jobbigt att ha mycket för sig!
Jag sa till pappa häromdagen: "Tänk så mycket tid jag kommer få över nu när jag flyttar. Allting kommer bli så mycket närmre när resvägen förkortas med flera timmar i veckan."
Han bara skakade på huvudet och sa: "Känner du inte dig själv alls eller? Du kommer aldrig att ha någon tid över... Det som istället kommer att hända är att du hinner med fler saker per dag, men fullt upp kommer du alltid att ha."
Och det är nog väldigt sant. Jag gillar helt enkelt att ha fullt upp, speciellt med roliga saker som att träffa sina vänner eller annat kul!
Och det blir ingen lugn kväll idag heller. Nu ska jag iväg till Sara för att förfesta lite med henne och hennes Stockholmsvänner! Jag ska dock inte ut idag heller (ska jobba tidigt i morgon), men som jag skrev igår så sitter en förfest med goda vänner aldrig fel!
Jag hoppas att ni får en bra kväll ni med!



Tjingeling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0