Hej hopp!

Nu bär det av hemifrån och sen kommer jag inte hem förrän sent i kväll (har haft det såhär ett tag nu och kommer att ha det ett tag till.. Det blir så när man jobbar och har mycket annat att fixa och stå i samtidigt!).
Först ska jag och Sebbe till Ikea och börja kolla på möbler till lägenheten! Sen vid lunchtid ska vi träffa mamma och pappa i stan för att äta på Gränden (en sommartradition vi har) och efter det blir det jobb till klockan halv 9 i kväll...
Fullt upp med andra ord! Efter jobb, om jag hinner, ska jag även träffa Sebbe och hans familj som är ute och äter för att fira Sebbes födelsedag.. Men vi får se om jag hinner det, annars får jag fira honom lite senare (han har redan fått min present)!
Ha en riktigt bra dag så hörs vi som sagt lite senare i kväll!
Så ska jag berätta om vi köpt något på Ikea eller inte!

Såhär ser jag ut i dag! En tunn klänning och en vit kofta, skönt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0