Hemmakväll.

Puh, är helt slut efter en lång dag på jobbet med massor att göra! Nu är jag iaf hemma, har handlat och tänker inte röra mig en meter utanför huset i kväll - ska ha en äkta hemmakväll! Skulle egentligen åkt till stugan men det får bli en dagstur dit i morgon när vi ska ha släktträff istället!
Känner att jag har massor att fixa inför flytten och i veckan är det fullt upp med jobb och träning.. Så det får bli till att börja packa lite i kväll - nu när jag har massor med flyttlådor här hemma dessutom!
Men först ska jag laga lite mat samtidigt som jag ser Harry Potter på tv!
Ha en riktigt bra kväll så hörs vi mer under kvällen!

Trött.. Men glad iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0