Kaos i ordningen.

Som ni säkert förstår är det väldigt fullt upp i mitt liv nu med allt som har med flytten att göra! Tyvärr blir bloggen lidande av detta och kommer säkert att förbli lidande enda tills nästa fredag då vi flyttar.. Men jag försöker att iaf skriva minst två inlägg per dag - ett tidigt på morgonen och ett sent på kvällen. Typ de enda tiderna på dygnet jag är hemma för tillfället... Men nu vet ni det iaf!
Idag har vi köpt säng! Äntligen något att bocka av den långa listan! Det blev sängar ifrån Kungsängen som var väldigt sköna och dessutom på extrapris! Det kommer bli ännu svårare att gå upp tidigt på morgonen med de nya sängarna kan jag säga.. Men myyyysigt som tusan!
Annars har dagen bestått av jobb och träning (som för övrigt endast innehöll en mindre pollenattack än vanligt, allergin kanske är på väg bort?!). Och sedan jag kom hem ifrån träningen har jag spenderat tiden på samma sätt som jag gjort de senaste dagarna och antagligen kommer att fortsätta med en vecka till: sortera, packa, slänga. Alla mina saker ska råka ut för något av de tre sakerna, det svåra är bara att dra gränsen på hur mycket man verkligen ska flytta med sig? Det är spännande hur mycket saker och skit man samlat på sig under den korta tid man ändå levt.. Tänk om 40 år till liksom?
Nej, nu ska jag sova! Jag får fundera vidare på mina "problem" i morgon...
Hoppas att de flesta av er redan sover gott och inte läser detta förrän i morgon bitti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0