Packar...

Håller på att rensa för fullt! Alla skor och alla kläder... Det är sjukt hur mycket skit man har lyckats samla på sig fast att jag bara levt i snart 21 år! Men men, här sparas inget bara för att "jag kanske någon gång in framtiden kommer att behöva denna", jag måste verkligen rensa för att det ska finnas en chans att vi får plats i lägenheten! Så rensning it is!
Skor... Och då är detta minus alla skor jag använde just nu (ca. 10 st)!
Minst 5 ska bort!

Och så är det kaos på rummet.. Men jag vet inte hur man skulle kunna rensa och packa inför flytt utan att det skulle bli stökigt faktiskt!

Nu måste jag återgå till packandet!
Återkommer med bilder ifrån gårdagens konsert senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0