Sneak peak.

Hade min första sovmorgon på jag vet inte hur länge idag. Det var över två veckor sedan sist iaf. Det var hur skönt som helst att kunna ligga kvar i sängen och bara njuta!

Nu är det dock slut på allt slappande (har redan fixat i lägenheten i ett par timmar, så att ni inte tror att jag har sovit hela förmiddagen) och jag ska börja göra mig i ordning inför jobb! Idag blir det jobb på Burlöv Center (de behövde akut hjälp), lite spännande att testa på en ny butik, har bara jobbat där en gång tidigare för 1,5 år sedan...

Så om ni vill hälsa på mig så vet ni var jag finns!
Jobbar enda till kl halv 9 i kväll så det blir inga fler inlägg förrän senare!
Eller jo, ska tidsinställa ett inlägg med en andra sneak peak på lägenheten! Den första kommer här:

Vi har inte hunnit packa in våra kläder i garderoberna än.. Så just nu ligger alla i en hög på matsalsbordet...

Matsalsrummet står i ena delen av vardagsrummet. Rakt fram på bilden, vid fönstren, är balkongen.
Och snett till höger är köket som jag ska visa en bild på lite senare!

Nu måste jag göra mig i ordning!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0