Söndag.

Idag blir det lite blandade inlägg med bilder ifrån helgen och lite annat!
Jag börjar med en bild på min fina outfit igår till och från jobbet. Man ser inte mina stövlar så bra på denna bilden (visar en bättre sen när jag lagt in bilderna ifrån kameran), men eftersom att vädret var som det var blev det en fet regnjacka, stövlar och paraply för att klara av gångturen till jobbet!


Nu väntar jag på att Tobbe ska komma hit och hämta en väska till resan på tisdag och sen blir det fix och trix i lägenheten hela dagen! Ska även försöka att hinna med en runda till Issie för lite pyssel och träning lite senare =)
Ha en bra söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0