Tidig träning.

Var på Friskis tidig i morse och tränade! Körde samma pass som laget också kör idag och det kändes faktiskt bra - intervallträning och fys för mage/rygg/armar... Det var skönt att för en gångs skull slippa en pollenattack så fort pulsen började gå upp lite, nu kunde jag verkligen springa och ta i ordentligt hela tiden!
Och även om det tog emot att gå upp extra tidigt i morse för att träna så är det jätteskönt såhär efteråt! Nu kan jag åka till jobbet med gott samvete fast att jag missar träningen med laget!
Nu är det dags att byta om och åka till jobbet!
Och stretcha lite så att jag kan gå i kväll och i morgon!!
Ha en riktigt bra dag fast att det är tråkigt väder!
Så hörs vi lite senare!
Det får bli en favorit i repris idag. En fin bild på fina tjejer och en koala?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0