Tisdag.

Hej hopp!
Hade problem med internet hela dagen igår så därför blev det inget inlägg. Men jag hade en bra dag iaf. Först avklarades sista jobbdagen på ett bra tag! Nu har jag semester! Detta firades på kvällen med att köra Benköttarpasset, åka och prova träningskläder och sen blev det middag med familjen och Marcus! En riktigt bra dag med andra ord!
Idag har vi massor att fixa. Vårt flyg till Santorini går kl. 20.10, så vi ska lämna Malmö vid halv 6 ungefär! Fram tills dess ska vi gå till banken, köpa lite småsaker som vi behöver till resan, ta ut pengar, packa!!!, städa klart i lägenheten och träna... Ganska många saker faktiskt, men det ska nog hinnas med!
Får se hur mycket jag hinner blogga idag, men ett inlägg till innan jag åker blir det iaf!
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0