Hej och hejdå (för dagen)!

Dålig, dålig uppdatering idag.. Men jag skyller faktiskt på att jag inte varit hemma på hela dagen och att jag inte heller haft tid!! Nu är jag iaf hemma och tänkte lägga upp lite bilder ifrån gårdagens fest:







En galen fest.. Med både en strippolis och vanliga poliser.. Men kul hade vi iaf!

Idag har jag jobbat, träffat en gammal vän och sen ätit middag med Ena, Amira och Lina! Har haft en riktigt rolig och bra dag med andra ord! Nu är det snart dags att sova och ladda inför en händelserik dag i morgon också! Tidigt på morgonen blir det lägenhetsvisning (spännande som tusan, ni anar inte!) sen blir det jobb på Entré hela dagen och på kvällen blir det träning!
Berättar mer om allt i morgon (speciellt om lägenheten, är sjuuuukt taggad och nervös...)!
Sov så gott fina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0