Älska solen!

Vaknade upp av att solen strömmade in genom mitt fönster idag! Så nu blir det en stund till stranden med Sebbe! Älskar solen och är glad att jag för en gång skull lyckats tajma in min lediga dag till fint väder, hela dagen blir så mycket bättre då! Och idag tänker jag njuta till max för från och med i morgon jobbar jag 8 dagar i rad innan jag är ledig igen...
Jag ska nog försöka att träna lite i kväll också, tror inte att jag är sjuk längre utan att det "bara" är allergi! Jag säger inte att jag är frisk, mina ögon är megasvullna och min näsa rinner som aldrig förr, men halsontet är nästan helt borta så jag chansar på att det bara är allergi nu (ja, det är svårt att känna skillnad på att vara megaförkyld och att vara allergisk). Vi får helt enkelt se hur det går i kväll, jag kommer känna direkt om jag är sjuk eller inte!
Ha en riktigt bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0