Boktips.

Är precis färdigduschad och sitter nerbäddad i sängen med mina trötta ben och en bok! Träningen var jobbig men roligt och det kommer garanterat att kännas i benen i morgon! Men det är bra, då känner man att det ger något!
Nu ska jag läsa några (läs många) sidor i min bok som jag är helt fast i. Det är en deckare av Kristina Ohlsson. Jag läste hennes första bok förra veckan och nu är det del 2. De hör iofs inte ihop så mycket men jag gillar sättet hon skriver på; lättläst men ändå invecklat och spännande. Verkligen att rekommendera till sommarläsningen!
Den första.


Och den andra som jag läser nu!
Det ska även har kommit ut en tredje i år, som jag får läsa senare i sommar!
(Har redan köpt fyra nya böcker som jag får läsa ut först).
Dags att dyka ner i boken!
Sov så gott senare!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0