Glädje.

Träningen gick som förväntat! Dels med tanke på allergin, dels med tanke på hur lite konditions- och styrketräning jag tränat de senaste månaderna. Men det var bra att jag fick det svart på vitt, för nu är jag megataggad att bli bättre! För bättre är det enda jag kan bli!!
Är dessutom grymt imponerad av vår nya hjälptränare som kommer att hålla i en del fysträning. Hon verkar verkligen ha koll på läget och det känns som att vi alla kommer att lära oss massor av henne!
Woho, taggad på att det hela satt igång igen helt enkelt!
Nu ska jag snart hämta mamma och pappa på tågstationen och sen blir det direkt läggdags! I morgon väntar en heldag i Köpenhamn med fina flickor och så rullar det på. Bara massa roliga saker hela tiden och så lite roligt jobb på det, det går bra nu!
Glad, gladare, gladast!

Tack alla fina människor som får mig att må bra varje dag.
Det är en härlig känsla att må bra och vara glad varje dag!
Det är klart att det måste finnas tråkigheter/mindre roliga saker i livet också, men jag försöker att njuta så
mycket som möjligt av det roliga, hoppas att ni också gör det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0