God morgon, god morgon, god morgon!

Vaknade upp megaallergisk idag.. Har tagit massa mediciner nu, men det har inte riktigt hjälpt. Tydligen så är det de värsta pollentiderna nu och mina ögon rinner som aldrig förr. Dessutom är min näsa helt täppt och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till!
Hoppas att det blir bättre under dagen, för i kväll börjar träningen igen och den vill jag inte missa!
Nu ska jag sätta mig och läsa en tidning! Ska börja ute men känner på mig att min allergi kommer att få mig att sitta inne till slut! Tråkigt men sant...

Ska läsa det senaste numret som jag fick hem i brevlådan i fredags!
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0