Härligt slapp dag.

Har haft en riktigt härlig dag idag! Först låg vi på stranden i flera timmar och bara njöt av värmen och vattnet, jag, Micki, Carro, Kajsa och CB. Sen har vi haft familjemiddag nu på kvällen med grillat och nu blir det filmtajm! Hur bra som helst.
Är dock sjukt sliten sen helgen i Göteborg och en heldag i solen idag, så det kommer att bli tidig läggdags i kväll! I morgon blir det dessutom lägenhetsvisning kl 8, så inget nattramlande idag inte.
Nu blir det som sagt film!
Det är för mörkt för att ta foto med datorn i rummet där jag sitter nu, så det får bli två roliga bilder ifrån i helgen istället:


Är glad att jag har så underbara människor runt omkring mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0