Jobb + träning!

Min megaförkylning är inte bättre idag.. Så får skippa att cykla till jobb som jag hade tänkt från början! Det är ju jättefint väder, så det tar verkligen emot att behöva sätta sig på en svettig buss. Men jag vet inte om jag hade orkat att cykla hela vägen...

Nu väntar alltså jobb hela dagen och eftersom att rean har satt igång så vet jag att det kommer att bli mycket att göra! Och det är bra att det är mycket att göra, tiden går mycket snabbare då, plus att jag kanske inte hinner tänka på att jag är sjuk under tiden! Efter jobb är det sedan direkt träning i Pildammsparken! Antagligen blir det väl ingen träning för mig, men jag packar ändå med mig träningskläder, jag vill så gärna träna! Och i värsta fall så kan jag iaf ta en powerwalk-tur när jag ändå går till träningen från jobbet!
Vi får se hur dagen blir helt enkelt! Vad jag vet är iaf att jag åker hemifrån nu och inte kommer tillbaka hem förrän efter träningen! Så ni får ha en riktigt bra dag!
Ps. Jag räknade nyss mina myggbett ifrån igår (träningen i Pildammsparken). 25 stycken!!! Det är INTE okej. Så idag på lunchen ska jag gå till Apoteket och köpa myggmedel!! Bara så att ni vet ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0