Lång dag, trött kropp!

Har tyvärr inte haft tid att skriva ett inlägg förrän nu, har haft fullt upp hela dagen! Först jobbade jag, sen gick jag till Pildammsparken (a.k.a pollenparken), sen var det löpträning, sen åkte jag hem och åt och nu snackar jag skit med Sebbe! Är helt slut i mina ben efter att först ha sprungit runt som en galning på jobb (mycket att göra), sen gått med en tung väska till träningen och så löpträning på det! Så nu ska det verkligen bli skönt att sova och vila kroppen!
I morgon är jag dock ledig ifrån jobb så då ska jag uppdatera lite bättre!
Sov så gott!

Ifrån gårdagens cykeltur till Hyllie där vi sedan tog tåget till Kph.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0