Ledig dag på ingång!

Ojoj, mycket har hänt idag.
Hade fullt upp på jobbet hela dagen men hann med att skicka iväg en del viktiga sms under lunchen. Vissa saker måste helt enkelt sägas nu innan det är försent! Jobbedagen gick iaf fort på grund av mycket att göra, så det var bra (hann inte tänka så mycket på att det var riktigt fint väder ute och att jag hellre legat på stranden). Dessutom stötte jag på en gammal gammal vän, trevligt!
Vidare under dagen så blev det sen dags för möte och jag var lite nervös innan över hur det skulle gå! Men bra gick det och som det ser ut nu så ska jag och mitt kära lag spela innebandy i division 1 till hösten. Trevligt värre!
Tänker skriva mer om detta sen när det är 100 % klart men tänkte bara berätta för er som var nyfikna på vad det viktiga mötet skulle handla om!
Oj vad icke-sammanhängande det där blev, men jag hoppas att ni förstår det jag ville få fram. Jag är trött.
Nu ska jag gå och lägga mig och tänka på allt spännande som hänt idag! Känner mig iaf nöjd med vad jag uträttat under dagen, ska njuta ordentligt av ledigheten i morgon!
Sov så gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0