Sena inlägg som detta...

Har haft en väldigt fullspäckad dag idag - men rolig och givande!! Hade först en spännande dag på jobbet där jag återigen lärde mig hur olika människor det finns i världen... Blev kallad "en stjärna" och "uruselt dålig" på samma dag! Det första för att jag hjälpte en kund att hitta rätt storlek osv och det andra för att jag bad en kund komma tillbaka en annan dag när chefen var där eftersom att hon ville lämna tillbaka en använd vara som man inte ens får lämna tillbaka om den är oanvänd (den kostade dessutom 79 kr..)! Och för det sista blev jag alltså uruselt dålig... Tog inte åt mig speciellt mycket om ni undrar, men ändå. Det är spännande hur bittra vissa människor är!

På cykeln på väg till jobbet i morse!
Hade en bra dag på jobb iaf och vi fick mycket sålt!
Efter jobb cyklade jag sedan vidare till Pildammsparken där det blev stenhård benfys. Jag känner att jag lever nu om man säger så och cykeln fick ligga i bagaget i bilen på hemvägen (mest för att det var kallt, jag var svettig och för att jag inte hade någon jacka med mig, men ändå).. Vi körde även lite avslappningsövningar efter träningen som vi nu ska ta med oss vidare i den mentala träningen under säsongen. Jag tror att det kommer bli spännande - även om det känns lite konstigt nu i början. Men är man öppen för att testa nya saker och inte rädd för att det känns konstigt i början så kommer det nog att bli hur bra som helst!
Nu orkar jag inte skriva mer för denna gången - min kropp skriker efter att få sova!

Ungefär såhär utslagen just nu...



Kommentarer
Postat av: Sassäh

sv: okidokii :):) allting är bra med mig också, dock inte min allergi mot gräs "/

2011-07-01 @ 08:04:38
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0