Sleep tight.

Tänkte bara säga godnatt!
Har varit hos Sebbe och ätit god middag och sen såg vi en lite skum film! Bilder ifrån Midsommar får komma i morgon istället, men några av er har förhoppningsvis redan sett bilderna på Facebook!
I morgon väntar jobb hela dagen och sen blir det direkt iväg till ett möte som kan förändra allt. Jag hoppas och håller tummarna på att allt förändras till det bättre, eller iaf det som enligt mig är det bättre! Berättar mer om detta efter mötet, när vi vet hur allt blir! Men för er som inte fattar alls vad jag pratar om kan jag iaf ge ledtråden att det handlar om innebandyn och en stor förändring inför nästa säsong.
Sov så gott!

Haha.. Bjuder på denna!
"Vem är mest pricksäker?"
Vi skulle pricka ner en penna i en flaska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0