Someone like you.

Har haft en riktigt slapp dag hittills idag. I morse var jag och Sebbe på lägenhetsvisning, en jättefin lägenhet mitt i centrum. Hela lägenheten var helt nyrenoverad och planlösningen var perfekt. Enda nackdelen är att den är lite väl dyr, så jag vet inte riktigt hur vi ska göra... Vi har fram tills i morgon på oss att bestämma oss, så vi får väl se!
Sen har vi bara tagit det lugnt och tittat på film hela dagen. Vädret har ju inte varit så roligt så det har varit skönt att bara vara hemma och slappa en dag! Välbehövligt efter en helg med inte alltför mycket sömn! Dessutom har jag sjukt varmt i mitt rum för tillfället, så det har inte varit mycket lättare att sova här hemma... Men men, jag är glad ändå!
Nu kom faktiskt solen fram igenom molnen, så ska sätta mig i skuggan och börja på en bok hade jag tänkt! Det ska bli riktigt skönt att läsa en vanlig bok för en gångs skull!


Sommar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0