Sommardag.

Det blev tyvärr ingen cykel till mig, alla såldes för ganska mycket pengar... Men Sebbe kom hem med en cykel iaf så i värsta fall får jag väl låna den till hösten! Vi var inte ute efter cyklar att ha hemma (här har jag redan en fungerande cykel) utan en att ha i Lund när man ska ta sig emellan olika ställen osv. Och den jag hade där förra terminen har blivit stulen.. =( Så det var därför vi var på jakt efter billiga cyklar!
Sen under eftermiddagen såg vi Sverige vinna första matchen i fotbolls-VM och nu har vi precis sett Allsång på Skansen! Trevligt värre. Nu blir det jordgubbar och sen ska vi sätta på en bra film!
Har haft en riktigt bra ledig dag med andra ord och i morgon kommer en förhoppningsvis ännu bättre dag (det fattas fortfarande att jag ska bli helt frisk), så att jag kan träna också!
Ha en fortsatt bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0