Söndagsslappande.

Hej hopp! Vaknade upp med sjukaste halsontet idag =(
Nu är det dock lite bättre men jag vill inte vara sjuk mer nu! Jag vill kunna träna för fullt igen!
Har iaf varit på Entré med mamma hela förmiddagen och vi har shoppat lite olika saker! Dels köpte vi en ny duk (eftersom att den gamla blev förstörd i fredags), dels handlade vi underlägg eller vad man ska kalla det för att täcka över den fula fläcken på bordet... Vi ska dock försöka att ta bort fläcken lite senare, men vi får se hur det går med den saken! Nu ser man iaf inte den under fina dukar...
Sen köpte jag två klänningar till mig själv, eller ja, mamma köpte dem till mig (själv har jag inga pengar att handla kläder för för tillfället). Visar klänningarna senare!
Nu ska vi äta lite grillat och sen ska jag sätta mig ute i skuggan och börja läsa en ny bok! Det blir nog en engelsk bok av Marian Keyes denna gången!
Hoppas att ni har en bra och slapp söndag!
Håller på att lägga in bilder ifrån Midsommar nu också så det kommer massor med bilder senare!


Ett smakprov så länge..!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0