Sweet dreams are made of this.

Oj oj oj, vad jobbigt det var att träna idag. Mina ben började krampa i nästan alla övningar... Men det blir väl så i början när man sätter igång antar jag, speciellt när min kropp spökar så mycket som den gör nu för tiden (med allergin osv.). Det ska nog bli bra till slut! Som tur är så har vi ju precis börjat, det hade varit värre om vi var i sista veckan eller något!
Efter träningen blev det filmmys med Sebbe och nu ska vi gå och lägga oss!
I morgon väntar jobb hela dagen och sen blir det party på kvällen!

Kul att mina ögon inte alls är svullna eller så.. Men men, jag bjuder på den!
Nyduschad iaf!

Sov så gott!

Ps. Varför hör de aldrig av sig om lägenheten? Betyder det att vi inte har fått den?
De sa ju att de skulle höra av sig i vilket fall, så de borde ha hört av sig!
Aja, hoppas att de hör av sig i morgon, annars ska jag nog ringa och fråga... Jag är ju nyfiken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0