13 timmar...

Så, jag hann precis! Det blev lite av varje, visar det sen när det har kommit!
Dagen idag har som sagt varit fullproppad, men rolig! Höjdpunkten på dagen var helt klart fikan med mitt gamla gymnasietjejgäng! Vi har alltid rolig när vi ses så det är synd att vi inte hinner ses oftare trots att vi nu alla pluggar i Lund... Får försöka att ändra på det! Vi ska iaf försöka att träffas för brunch på söndag och sen ska vi planera en sittning om några veckor! Så oftare kommer det att bli.

Glada tider.
Efter fikan fick jag skynda mig hem för att hinna iväg till träning. Träningen var rolig men vi alla kände oss ganska sega... Urladdningen i fredags har tagit hårt på oss men jag tror att vi kommer att hitta formen tills på söndag igen! Eller ja, det får vi helt enkelt göra eftersom att det är hemmamatch och vår publik är värda att vi avslutar serien bra. Så att de känner att det är lönt att komma och stötta oss i våra kvalmatcher!
Nej, nog med snack, nu måste jag sova! I morgon väntar ännu en lång dag. Åker till skolan kl. 7.30 och kommer hem efter träningen vid 20.30... 13 timmar, puh!
Dröm sött.
Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0