Då var det fredag igen...

Blåtiran är nästan helt översminkad och jag sitter nu på bussen på väg till skolan!
Idag får jag följa skidorna (herrar stafett) på SVT-play antingen på datorn eller i mobilen, var tvungen att åka till skolan! Så 12.45 it is för er som är intresserade, idag är det guld som gäller! Norrmännen behöver sättas på plats.
Annars är det som sagt Lund som gäller hela dagen lång. Det blir plugg till ca 17 och efter det ska jag jobba på Kajplats (uteställe i Lund) där det först är sittning och sen nattklubb. Vi är ett härligt gäng som håller i det så det kommer mest att bli roligt även om det innebär jobb!
Nu är det snart dags för mig att hoppa av bussen men vi hörs senare igen!

Försökte att fota blåtiran/svullnaden (till höger) men jag har lyckats bra med sminkningen så man ser bara lite...

Längre ifrån är jag såhär glad idag - det är ju fredag!!

Ha en bra fredag allesamman!

Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0